Öppet hus 2014

öppet hus

Välkommen till Öppet hus på Musikhögskolan i Malmö! Onsdagen den 26 november är det dags igen. Vi har äran att bjuda på ett fullspäckat program med inspirerande och roliga aktiviteter. På Öppet hus finns det något för alla!

Stanna hela dagen eller kom förbi en stund och säg hej. I vårt café kan du (med kontanter) köpa fika och lunch med vegetariskt alternativ.

Välj mellan olika workshops, masterclasses, föreläsningar, öppna lektioner och konserter. En stor del av aktiviteterna ges mer än en gång under dagen så var inte orolig för att missa något.

Vi ses den 26 november!

Plats: Musikhögskolan i Malmö, Ystadvägen 25