Viktigt på riktigt! – Poddpremiär för Studentkåren

Viktigt på riktigt

Studentkåren vid Musikhögskolan har startat en poddcastserie!

Första avsnittet i serien "Viktigt På Riktigt!" behandlar fenomenen STRESS och STRUKTUR i studierna, d v s hur man hanterar sin stress och får mer struktur i sina studier! Studenterna kommer med många bra tips för den som tycker det är tråkigt att studera på ett strukturerat sätt.

– Vi i Kårstyrelsen tyckte att studenterna på Musikhögskolan behövde ett nytt sätt att få information om sina studier. Därför startade vi en podd, där Linda Wahlgren och undertecknad bjuder in studenter och andra intressanta personer för att diskutera saker som rör just studenter på ett universitet/högskola. En gång i månaden kommer ett nytt spännande avsnitt upp, så håll utkik på studentkårens Facebook-sida och på vår Soundcloud Viktigt På Riktigt!, berättar Malin Hilding.

Medverkande:
Malin Hilding, GY 3