Di Lorenzo Tillborg Adriana

Adriana Di Lorenzo Tillborg

Lärare

Di Lorenzo Tillborg Adriana

Forskningsrapport om kulturskolors verksamhet för barn och unga i behov av särskilt stöd

• Adriana Di Lorenzo Tillborg

Summary, in Swedish

Forskningsrapporten undersöker i vilken omfattning barn och unga i behov av särskilt stöd inkluderas i kulturskolors verksamhet, enligt kulturskoleledarna. Resultaten, som bygger på kvantitativ data ur en landsomfattande enkätundersökning med kulturskoleledare, avslöjar att det finns sex stycken kulturskolor som inte inkluderar barn och unga i behov av särskilt stöd.

Avdelning/ar

• Lärare (Musikhögskolan)