24 timmar på ett stygn – en tidlös musikal | Musikhögskolan

24 timmar

ALICE LIDBERGS OCH TED SANDBERGS KONSTNÄRLIGA PROJEKT

Den naiva och entusiastiska skräddaren Stefan Melin får sitt drömjobb på det prestigefyllda klädföretaget Tailor Swift, bara en månad innan deras årliga kollektionssläpp. Han inser dock ganska snabbt att företagets prioriteringar inte riktigt är vad han har tänkt sig och att hans nya kollegor har en annan uppfattning om vad man ska lägga sin värdefulla tid på.

Konserten äger rum tisdag 28 maj kl 19.30–20.45 i Lilla salen, Musikhögskolan i Malmö, Ystadvägen 25.

I rollerna:
Alexander Sahlin
Jonna Glennåker
Matilda Westergren
Julia Wilhelmsson
Ludvig Roos
Mina Kågström
Martin Erstrand
Christoffer Karlsson

I orkestern:
Alice Lidberg
Ted Sandberg
Erik Stenlund
Henry Nilsson
Josefine Aronsson

All text, musik, manus och arrangemang är skrivet av Ted Sandberg och Alice Lidberg.

Välkomna!