Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Saether Eva

Eva Saether

Professor

Saether Eva

The tale of creative learning. Jam2Jam as a tool for understanding the role of music in media.

Författare

  • Eva Saether
  • Per Sköld

Redaktör

  • Andrew Brown

Summary, in English

The overall aim of the chapter is to reflect a classroom project on creative learning processes by four “dialogues” between researcher and teacher perspectives on a sequence of themes that lead up to the morale of the tale; Computers and learning, Creativity and education, Creative teaching and Creative learning.

Avdelning/ar

  • Musikhögskolan i Malmö

Publiceringsår

2012

Språk

Engelska

Sidor

311-320

Publikation/Tidskrift/Serie

Sound musicianship. Understanding the crafts of music.

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Cambridge Scholars Publishing

Ämne

  • Music

Nyckelord

  • creativity
  • learning
  • education
  • IT

Status

Published