Sara Wilen

Sara Wilén

Universitetsadjunkt

Sara Wilen

Singing in action : intertextual and interperformative play in opera improvisation

• Sara Wilén

Summary, in English

A discussion on the practice of opera improvisation as a means to go in dialogue with music and performance culture in the western classical field, inspired by perspectives from cultural theory, suggesting notions of intertextuality and interperformativity.

Avdelning/ar

• Lärare (Musikhögskolan)

Publiceringsår

Engelska