Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Konsert- och evenemangsplanering

(för anställda)

Här finner du som anställd kort information om produktionsplanering på MHM, samt länk till planeringsvertyget.

Här finner du länk till formuläret för konsert- och evenemangsplanering.

Detta formuläret fylls i en gång per evenemang/konsert.
Det går inte att använda samma inskickade svar till flera evenemang/konserter, utan du måste fylla i formuläret för varje enskild aktivitet.

Formuläret tar ca 10 minuter att fylla i, om du vet ungefär vad som ska göras.
Många av frågorna har kryssrutor med förifyllda svarsalternativ.
Du behöver inte ha all information eller ha alla val beslutade för att fylla i formuläret.

Observera att planeringsverktyget ej är ett beställningsformulär för utrustning, lokaler och liknande.
Detta är en informationsinsamling för att kunna planera resurser, och för att skapa en överblick av läsåret.

Regelrätta beställningsförfrågningar kring utrustning, dukning, osv. görs fortfarande via Helpdesk.
Lokaler bokas via TimeEdit.

Kontakt

Sabina Husberg Götlind
AV-tekniker
+46 40 32 54 24
sabina [dot] husberg_gotlind [at] mhm [dot] lu [dot] se

Paul Karlsson
AV-tekniker
+46 40 32 54 71
paul [dot] karlsson [at] mhm [dot] lu [dot] se