sep

Musikhögskolans Symfoniorkester | Giordano Bellincampi (dirigent) | Daniel Alin & Christoffer Breman (slagverk) | Rosenbergsalen

30 september 2023 15:00 till 16:30 | Konsert
Slagverkssolisterna Christoffer Breman och Daniel Alin. Fotograf: Michel Thomas.
Daniel Alin och Christoffer Breman (foto Michel Thomas)

Musikhögskolan i Malmös Symfoniorkester startar säsongen 23/24 med ett dundrande konsertprogram. Musiken står Mozart, Broström och Beethoven för och på pulten hittar du den uppskattade dirigenten Giordano Bellincampi. Solisterna är Daniel Alin och Christoffer Breman på slagverk.

Om evenemanget

Plats: